zaterdag, november 01, 2008

Morgen eerste grote test.

Drie maanden na de Reschenseelauf herneem ik morgen opnieuw de loopcompetitie. November luidt de start in van het nieuwe veldloopseizoen en Bonheiden bijt in de regio de spits af. Helemaal klaar ben ik er nog niet voor met slechts 3 weken training, de wedstrijd zal dan ook in de eerste plaats dienen om de conditie aan te scherpen. Afhankelijk van het resultaat beslis ik dan volgend weekend of ook de crosscup van Mol op het programma zal staan. Mocht ik daar starten, dan zal de halve marathon van het Herentalse college op 11 november gelopen worden als lange duurloop. Eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit, laat de bladeren maar vallen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hey dirk,

succes voor morgen...
nu dat je in mijne achterhof komt lopen... kan ik niet komen... maar die trappist heb je dan nog te goed!

grt
Krisque

Anoniem zei

Veel succes met je nieuwe start :-)