woensdag, november 19, 2008

Gepast voor cross van Duffel:trainingen worden verder gezet.

Uit vrees voor overbelasting heb ik afgelopen weekend wijselijk gepast voor de veldloop in Duffel. Drie weken na elkaar gaan crossen met slechts een zestal trainingsweken leek me een beetje van het goede teveel. Dit gaf me dan weer de vrijheid om de trainingskilometers wat op te drijven, en het gaat van week tot week beter. Als alles goed verloopt sla ik ook de moddercross van Arendonk van komende zondag over, om me ten volle te concentreren op de eerste Lierse natuurloop van dit seizoen , het laatste weekend van november. Op welke afstand ik daar ga starten (10 of 16km) beslis ik pas volgende week. Normaal gesproken wordt de veldloop van Booischot daarna de volgende afspraak. Intussen zou ik ACHL clubgenoot Frankie Leus langs deze weg een dikke proficiat willen toewensen met zijn overwinning in de marathon van Kasterlee. Voor Frankie is dit een bekroning van het jarenlange trainingswerk.

Geen opmerkingen: