maandag, februari 25, 2008

Een nieuwe liefde

Na al die jaren trouw is het er toch van gekomen. Bij collega's en vrienden zag ik in de loop der jaren geregeld nieuwe romance's open bloeien. Smalend werd daar geregeld over gesproken. Dit is iets die anderen overkomt. Maar het vlees is zwak en ook ik ben gevallen voor een nieuwe liefde. Al geruime tijd bekeek ik met een schalks oog naar de mooie rondingen van haar. In de daaropvolgende maanden werden de blikken steeds vuriger. Vrijdag was het zover, ik was definitief gevallen. Hier zit ik schoon op, zo'n op en neer gaande demping had ik nog niet meegemaakt. Nee, vooraleer er misverstanden ontstaan, mijn nieuwe liefde is niet van vlees en bloed, maar van aluminium en rubber. En nee, het is geen Italiaanse schone geworden, gene Basso, maar een oerdegelijke full suspension MTB met alles erop en eraan, voor en achtervering, schijfremmen, degelijke groep,etc... Ne Rockrider9.2. Ne "fully" zoals de bikers dit noemen. Door de fikse korting wegens het uitkomen van model 2008, kwam hij/zij in een voor mij betaalbare categorie. Met mijn nieuw fietske zijn eindelijk nieuwe plannen en dromen mogelijk en kan ik me nu ook met plezier uitleven in de MTB marathon's. Mijn oude GT wordt natuurlijk niet bij het groot vuil gezet, maar blijft nog dienstdoen voor woon-werkverkeer en last but not least de strandrace's waar vooral snelheid belangrijk is. Komt de hel van Kasterlee nu ook in zicht???

5 opmerkingen:

Anoniem zei

nu nog nen biker op dienen velo en tis helemaal in orde.....

Anoniem zei

Als ik mocht kiezen tussen ne nieuwe velo of een Italiaanse, ik zou het wel weten zulle.

Anoniem zei

Wanneer is het feest? Nieuwe liefde = trouwen? Als je naar Kasterlee gaat, kom ik supporteren.

Anoniem zei

't Is maar te hopen dat het niet is zoals bij al uw vorige liefdes!

Eén keer dat je erop hebt gereden hadden ze er genoeg van en was de liefde voorbij !!!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.