dinsdag, februari 19, 2008

Het ging vooruit..........


Het betert. De trainingen wel te verstaan. Laatste week waren goed voor een totaal van 8,5Km zwemmen, 173Km fietsen, 32Km lopen en 2u krachttraining. De duurtrainingen worden ietsje langer, maar ze beginnen goed aan te voelen. 2 trainingen per dag vlotten goed. Het grootste probleem vormt inplannen in het weekschema. De fietsritten naar het werk (40km heen en terug) lossen al een stuk van het tijdsgebrek vs planning op.
Zaterdag laatst was het toch even op de tanden bijten. Om 5.00u 's morgens zat ik al op de fiets, maar met de bijtende koude van -5 en een constante tegenwind is prettig fietsen toch iets anders. 'S middags bij het terugkeren, met wind in de rug en een prachtig zonnetje, maakte veel goed. Zo goed zelfs dat ik er direct bij het thuiskomen mijn loopsloefen aantrok en nog een fartlektraining van 40' er aan plakte. Op het laatst kwam ik nog clubgenoot Peter tegen die van hetzelfde gedacht was.
Zondagavond en gisteren dacht ik even dat de virussen roet in het trainingsplan gingen gooien. Snotverkouden, een loopneus, zo erg dat ik geen plaspauze's meer nodig had, en koppijn. Geen sprake van trainen.
Voor het slapen medicatie ingenomen en wonder wel vandaag al stukken beter. Zelfs de trainingen zonder probleem afgewerkt. Die hartslag blijft maar zakken.
Zondag nog eens ons sportieve Margotje gaan volgen tijdens haar 3de zwemcompetitie in Tielt.
En ze blijft het goed doen. Na de 2medailles in Veurne, volgde vorige week een 3de stek in de 100m vrije slag in Waregem en nu hetzelfde metaal in de 100m wisselslag. Goed zo meid!
PS: Op de foto onze zwemtrainster Stephanie

Geen opmerkingen: