zondag, februari 17, 2008

Virusje ?

Vandaag stond er een tempoloop op het programma van bijna 21km. (8x1000 meter- en tussenin 1000 meter recuperatie). Aangezien mijn schoonvader 70 jaar is geworden werd er ook gefeest. Dan maar van Vorselaar naar Oelegem gelopen, grotendeels langs het Albertkanaal. De zon scheen wel maar het was koud( 1°C bij het vertrek). De afgelopen nacht had ik al niet goed geslapen (last van misselijkheid) en na de training vandaag kwam ik als een bevend rietje van onder de douche uit. Nochtans ging het lopen vrij goed. In de loop van de namiddag zat ik met lichte koorts en bleef de misselijkheid, alhoewel het eten me smaakte. Virusaanvalletje? Hopelijk voel ik me morgen beter.

1 opmerking:

Anoniem zei

Valerie is bij jullie langsgeweest. Had zij wa mee misschien ? Zij ook last gehad van een ééndag 4rus. :-)
grtjs