donderdag, december 06, 2007

Kuitproblemen!

Na twee weken rust zijn de kuitproblemen nog niet van de baan. Gisterenavond moest ik na 10 minuten pijnloos gelopen te hebben, toch stoppen omdat er weer een blokkage optrad in de kuitspier. Na onderzoek vanavond bij de dokter blijkt er niets gescheurd te zijn, en dient de verkramping eruit gemasseerd te worden.
Intussen denk ik er meer en meer over na om me een elektrostimulatietoestel aan te schaffen, waar een goed herstelprogramma opstaat om de doorbloeding te bevorderen van de kuiten.
Maar er is nog een ding dat me tegenhoud: zijn deze dingen wel nuttig , want ze zijn vrij prijzig. Als er iemand ervaring mee heeft (dan vooral met de herstelprogramma's) mag die altijd zijn bevindingen achterlaten op dit bericht. Misschien ben ik er wel goed mee geholpen .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dus zaterdag naar lier zal er niet inzitten zeker?

Moet je zulke behandeling niet doen onder begeleiding van een kinesist.

Anoniem zei

Ik heb zo'n elektro behandeling gehad voor mijn achillepees bij de kinesist. En moet zeggen het doet deugd. Al voelt het zo niet echt aan, als dat apparaat aanligt is het net alsof er iemand steeds prikt met een naald in mijn achillepees. Maar het heeft geholpen! En dat is wat telt, hé!!!