vrijdag, december 28, 2007

Eventjes voorstellen

Hallo allen.
Dirk kwam laatste zomer op het idee om samen een weblog te delen. Een tof idee, al duurde het nog tot de winter voor ons idee realiteit werd.
Wie ben ik...
De meeste lezers van Dirk's blog zullen, op enkele uitzonderingen na, mij niet kennen.
Ik ben Johan...... en begon op mijn 12de aan sport, judo.
Ik ben Johan......en stapte op mijn 15de naar de karate sport.
Ik ben Johan......en droomde van wereldreizen te maken.
Ik ben Johan.....en heb al enkele reizen kunnen verwezelijken.
Ik ben Johan......en haatte vroeger lopen en was veeeeel te dik.
Ik ben Johan.......en wou eens een marathon lopen.
Ik ben Johan.......en ben van duursporten beginnen houden.
Ik ben Johan.....en wil nu wel eens een Ironman uitdoen.
Ik ben Johan......en ben nog 6kg te zwaar.
Ik ben Johan en..............tja en.
Het vervolg zal je af en toe hier kunnen lezen.
Ciao
Johan

1 opmerking:

Anoniem zei

Proficiat beiden met jullie blog en jullei vele (sport)wensen.