woensdag, december 22, 2010

Winterweer.

Al bijna één maand is het vechten tegen de koude en de sneeuw. Met de fiets onderweg naar het werk of al lopend. Eergisteren kwam daar nog bij dat mijn versnellingsapparaat onderweg bevroor en daar stond ik dan. Gelukkig kwam er net op tijd een collega voorbij waardoor ik toch tijdig op het werk geraakte. Vandaag heb ik dan nog eens sneeuwvrij kunnen trainen op de (gelukkig) geruimde fietspaden. Nadeel is dan weer dat deze van keihard beton zijn. Bezig blijven is het belangrijkste deze periode. De conditie is niet schitterend, maar dat hoeft ook niet. Misschien moeten we maar eens een interval sessie gaan doen in de fitness op de loopband? Of rondjes gaan spurten in de sporthal. De Kerstcorrida van zondag in Herenthout moet ik helaas links laten liggen. Emma begint aan haar indoorseizoen in Gent en er staat daar een eerste meeting op het programma. Ik heb me dan maar ingeschreven voor de Kerstcorrida "by night" maandagavond in Meeuwen. Eens kijken of ze in Limburg ook voor echte kerstsfeer kunnen zorgen.

Geen opmerkingen: