zaterdag, december 18, 2010

Forfait voor Zandboscross en Lier.

Ik heb twee wedstrijden aan mij laten voorbij gaan wegens een paar lichamelijke ongemakken en de winterprik. Vooreerst zat ik met een fikse verkoudheid en heb ik vanaf vorige zaterdag een paar dagen met een verkrampte spier rondgelopen in de rug. Rustig lopen was de boodschap. Intussen is alle leed voorbij en ben ik terug aan het trainen. De natuurloop in Lier liet ik dan weer links liggen door het winterweer. Te gevaarlijk om een wedstrijd te lopen op de besneeuwde Netedijken. Dan maar een stevige alternatieve looptraining op het thuisfront. Het was de afgelopen week geen sinecure om met de fiets te gaan werken, toch ben ik zonder ongelukken elke dag goed ter plaatse geraakt. Morgen staat de veldloop van ATAC op het programma die plaatsheeft op de Lilse Bergen. Daar zal ik zoals jaarlijks paraat zijn als speaker. Tot slot wil ik alle lopers en wandelaars uitnodigen voor de jaarlijkse looptoertocht van de Kasteellopers , dit jaar op dinsdag 28 december. Vanaf 8u30 kunnen ze weer terecht in het Buurthuis voor een schitterend natuurparcours naar keuze (5 , 10 of 15km).

Geen opmerkingen: