vrijdag, februari 05, 2010

Jaarprogramma 2010

Het is nog stil, maar er komt toch leven in de brouwerij. Eindelijk mijn jaarplan vorm kunnen geven. Zwaar wordt het niet, of beter gezegd, veel ambitie om scherpe tijden te halen is er niet. Finishen en vooral genieten. Al de rest is mooi meegenomen. Eerste wedstrijd wordt de halve triatlon Leuven eind mei waarvoor ik me net inschreef. Ook de halve triatlon van Eupen met zijn schitterend loopparcours staat dit jaar terug op het programma. De Zwintriatlon kan natuurlijk niet ontbreken en paar dagen later op mijn verjaardag volgt de halve triatlon van Gerardmer in de Vogezen. Het seizoen wordt afgesloten met de marathon van Berlijn waarvoor ik me vorige week inschreef. Berlijn is 1 van de 5 World Majors Marathons, samen met Londen, New York, Chicago en Boston. 3 over de plas is ietsje te ver en Londen staat al op mijn conto. Voor mijn neef Jorick, die ik begeleid, wordt het zijn eerste 42-er. Hij had in een ver verleden gezworen als Lore de marathon van Londen zou finishen, hij er ook 1 zou lopen. En aangezien hij een man van zijn woord is, staat de Brandenburg poort ons in september op te wachten. We zullen met een talrijke familie en kennissen delegatie aanwezig zijn. Sedert deze week ben ik terug op schema aan het trainen en tot nu toe lukt dit vrij goed. Duimen maar, voor een sportief seizoen!

Geen opmerkingen: