woensdag, januari 27, 2010

Toekomstplannen.

Na vier dagen is de halve marathon nog niet helemaal verteerd. Vanavond toch al een duurloopje gedaan van 15km aan iets meer dan 13km/u, maar de kuiten waren niet echt fris. Dit is altijd een beetje mijn probleem geweest: een longinhoud van een topatleet maar het recuperatievermogen dat te wensen over laat. Als ik dan gisteren loopcollega's Paul en Maarten vlotjes hun "duizenden" zag doen twee dagen na hun 21km race in Best, dan ben ik toch een beetje jaloers. Maar binnen enkele dagen zal het ook bij mezelf wel terug wat vlotter verlopen. Intussen werd de wedstrijdplanning wat aangepast, wegens werkzaamheden thuis komende twee weekends. Ergens half februari ga ik dan de competitie terug hervatten. Er zijn geen crossen gepland deze winter, een beetje spijtig, maar met de blessures van vorig jaar(Mol,Booischot en Grobbendonk) wil ik nu verder blijven bouwen op mijn basis die ik terug heb. Mijn clubtrui zal ik dan wel een keertje tonen in de zomer. Als de eerste zachtere en droge weekenddag eraan komt wordt ook de koersfiets van de haak gehaald. Vanaf dan wordt het lopen (een beetje) gecombineerd met fietsen, plannen zijn er om nog eens naar de Vlaamse- en de echte Ardennen te gaan in voorbereiding op het Zwarte Woud weekend in mei. Ik hoop daarvoor nog op een prachtig loopvoorjaar. Nadien begint dan de voorbereiding op het grote evenement in het najaar een eindje van hier.

Geen opmerkingen: