zaterdag, januari 09, 2010

Jaaroverzicht 2009

Ik weet het, enkele dagen te laat om het jaaroverzicht nog te publiceren, maar de motivatie ontbrak me om er eerder aan te beginnen. Hopelijk wordt 2010 een beter jaar voor me want slechter dan 2009 kan niet. Op sportief wedstrijdvlak viel het nog redelijk mee. Begonnen met de 10mijl Oostende-Brugge in een redelijke tijd naar mijn normen, daarna de marathon van Antwerpen waarin ik me zeer goed voelde over de ganse lijn. Daarna volgden gedurende 5 weken volgende wedstrijden, de poldertriatlon over de kwartafstand, de MTB marathon l'Ardennes Trophy, Challenge France (een halve triatlon in de Vogezen), MTB marathon Raid des Hautes Fagnes en de Citytriatlon Brugge over de kwartafstand. Een prachtige wandelvakantie door de Schotse Highlands bij het begin van de zomer was meer dan de moeite waard. Maar eind augustus stortte de wereld voor me in. Net na D-day kan ik nog de halve triatlon van Neerpelt afwerken, maar dan was het over, uit, finito...Tijdens de halve marathon van Kuurne crashte ik compleet, nooit meegemaakt. Tijd om alles te verwerken en eens alles op een rijtje te zetten. Voor wie, wat en waarvoor doen we het nog? Vragen waar ik momenteel niet kan op antwoorden. Plannen zijn nog niet definitief gemaakt, een verlengd fietsweekend met Dirk, de jaarlijks fietsstage met de werkcollega's in de Alpen en een weekje vakantie met de kinderen in Oostenrijk staan al vast. Op wedstrijdvlak staan een paar kwart en halve triatlons en een najaarsmarathon op het programma, al staat nog niet vast welke dit gaan worden. Ook zal ik mijn neef die na 10jaar terug is uit Zuid-Afrika begeleiden naar het volbrengen van zijn eerste marathon. Voor mij zal dit voldoende zijn om dit jaar mijn gedachten te verzetten. We zien wel wat de toekomst brengt, het leven gaat verder.

1 opmerking:

Dirk Vissers zei

Hey Johan, de allerbeste wensen vanwege je "blogmaat" Dirkie, en op 14 februari ben je hier meer dan welkom op de cyclocross! Je plek is al gereserveerd!
groetjes
Dirk