zondag, december 28, 2008

Zeer geslaagde looptoertocht.


De looptoertocht van de Kasteellopers was een echte schot in de roos. Van bij de start om 8u30 kwamen de lopers en wandelaars in grote getale aanschuiven om te starten. Vanuit Oost en West Vlaanderen kregen wij het gezelschap van Valerie en Danny waar we samen de 15km mee afwerkten. Ook collega Kasteelloper Marc Van Tendeloo en vrouwtje Carine gingen mee met het gezelschap en zo werd het een koude maar zeer aangename trainingstocht. Doordat ikzelf gisteren 20 minuten zonder pijn aan de achillespees kon lopen, nam ik het risico om rustig mee te lopen en te proberen om de 15km uit te lopen. Nadien was ik een tevreden mens , want na de duurloop was er geen greintje pijn te bespeuren. Na een verkwikkende warme douche keuvelden we nog gezellig na met Danny en Valerie over de loopsport en bijhorende blessures. Door de drukte maakte ik me vandaag dan toch nuttig en heb ik nog een tweetal uurtjes staan afwassen in de keuken. Omstreeks 16u werd het dan toch tijd om huiswaarts te gaan. Het was een prachtige zondag , wat heeft een mens nog meer nodig om gelukkig te zijn?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dirk,
spijtig da we er niet bijwaren maar een medische ingreep heeft stokken in de wielen gestoken. maar alles is terug in orde. Volgend jaar komen we meelopen. Nog een goed eindejaar gewenst. Groetjes, Lore

Anoniem zei

Ik vond het ook een geslaagde, sportieve en aangename dag :-)