zondag, november 25, 2007

Statistieken en lijstjes.

Het einde van het jaar nadert met rasse schreden en dan worden we weer overspoeld met allerlei lijstjes en rangschikkingen.Na bijna 600 gelopen wedstrijden in 31 jaar ben ik even gaan grasduinen om te kijken welke specifieke wedstrijd ik in al die jaren het meest heb gelopen. Omdat ik reeds in 1976 actief was en er toen nog geen stratenkoersen waren, werd er vooral in het veld gelopen. Vandaar dat er enkele crossen helemaal bovenaan de lijst staan.Van de top 15 zijn er intussen koersen die niet meer bestaan. Deze zijn aangeduid met een * achteraan.
Ziehier de lijst:

1. Veldloop Herentals: 20 deelnames
2. Veldloop Wechelderzande: 18 *
3. Veldloop Grobbendonk: 17 *
4. Veldloop Lille: 14 *
5. Veldloop Poederlee: 13 *
6. Veldloop Vorselaar: 13 *
7. Jogging Klj Wechelderzande: 13 *
8. Kardinaalsjogging Kwb Vorselaar: 11
9. Kerstcorrida Herenthout: 10
10. Cross der jongeren Westerlo: 10
11. 20km door Brussel: 9
12. Halve marathon cohe Herentals: 9
13. Jogging Fc de Vrede Wechelderzande: 9
14. Veldloop Zandhoven: 9
15. 10 miles Antwerpen: 7

De Antwerp 10 miles sluit dit lijstje af, dat uiteraard verre van volledig is. Ik vermeld er nog even bij dat ik deelnam aan de eerste editie van de 10 mijl van Antwerpen in 1986.

Geen opmerkingen: