vrijdag, november 23, 2007

Domme inschattingsfout gooit roet in het eten.

Ik ben weer slim geweest de afgelopen week, ik zal het nooit leren.... Na de laatste kuitblessure (begin augustus)had ik, toen ik terug begon te lopen, andere(lees stevigere) zolen in mijn hardloopschoenen gelegd. Afgelopen zondag probeerde ik nog eens een training uit met de oorspronkelijke zolen (en nog wel 20km) en twee dagen nadien had ik het opnieuw zitten, een nieuwe kuitverkramping zorgt dus wederom voor enkele extra rustdagen. Niet slim uiteraard, als je weet dat ik met de speciale zolen de afgelopen maanden geen problemen heb gekend. Gelukkig heb ik de indruk dat het deze keer niet zo erg is , ik kon namelijk nog rustig naar huis joggen, maar een weekje rust zal ik toch nodig hebben om de kuit te laten herstellen.

Geen opmerkingen: