vrijdag, december 02, 2005

Streep door de rekening ?

Zit ik verveeld met een stressfractuur ? Die vraag stel ik me al enkele dagen. Na de cross van Arendonk voelde ik wat pijn aan de buitenkant van de linkerkuit. Niks ergs dacht ik op het eerste zicht,maar de dag daarop was de plek behoorlijk stijf. Afgelopen dinsdag verdween de pijn na 50' loslopen. Oef verlost van alle leed , maar de dag daarop bleek de pijn terug overduidelijk aanwezig. Dan op 1 december maar het zekere voor het onzekere genomen , en een bezoekje gebracht aan de dokter. Niks te voelen in de spier, en op aanraden van de arts verplichte looprust gekregen tot maandag. Het vermoeden van een stressfractuur is er , maar nog niet voor 100%. Intussen is de pijn tijdens het wandelen wel verdwenen , uitsluitsel volgt allicht volgende week....

Geen opmerkingen: