zaterdag, december 24, 2005

Speaker op de Lilse Bergen

Op de foto : interview met winnaar Marc Vanderstraeten , en op de achtergrond Koen Janssens die geïnterviewd wordt door Rtv.

Voor de achtste keer op rij had atletiekvereniging Avos me gevraagd als speaker . Traditioneel heeft deze wedstrijd plaats de week voor Kerstmis , dit jaar voor de tweede keer op het mooie domein van de Lilse Bergen. De organisatie had gezorgd voor een draadloze micro , wat me veel bewegingsvrijheid gaf en waardoor ik me warm kon houden. Veel volk bij de jeugd (waar ik dochter Emma goed kon aanmoedigen) en ook een massa deelnemers bij de masters en de seniors. De wedstrijd bij de dames werd gewonnen door Katrien Van Spauwen , en bij de heren door Marc Vanderstraeten , voor de tweede keer op rij. Tijdens het afsluitende interview vertelde Marc me dat hij na Nieuwjaar hoopte om terug aansluiting te krijgen bij de Belgische top. Plaatselijke atleet Koen Janssens werd tweede. Met meer dan 100 deelnemers bij de masters , en een veertigtal seniors mocht Avos terugblikken op een uitstekende editie . Tot slot wens ik alle lezers van deze site een Zalig Kerstfeest toe !

Geen opmerkingen: