dinsdag, maart 22, 2011

Terug aan het trainen, maar nog niet overtuigend.

De ziekte is geleden, de pillen nog niet. Antibiotioca is nog mijn deel tot nu vrijdag. Na 11 ziektedagen ben ik zondagmorgen gaan joggen. 5km moeizaam.Gisteren ging het al wat beter(10km aan 4'40"/km), alhoewel de benen pijn deden al was ik in de laatste 10km van een marathon. Vandaag ging het al een stuk beter, tot aan de 9de km. De rechterkuit verstijfde terug, oppassen was dus de boodschap. Ik hield er wel een mooi gemiddelde aan over. Ik denk dat de spieren nog vol afvalstoffen zitten en het geneesmiddel doet er ook geen deugd aan uiteraard. Het mooie lenteweer maakt veel goed, nu nog de vermoeidheid verdrijven en een goed gevoel kweken de komende weken, als de kuit het uithoudt tenminste..... Wie zei ook al weer , "na een vet jaar volgt een mager jaar"?

Geen opmerkingen: