zaterdag, maart 12, 2011

Slechte sportieve start van 2011.

Niet normaal, dat is het minste wat je kan zeggen..... 31 december 2010: door een verkramping aan de adductoren 1 week rust. 12 januari 2011: Een spierscheur in de rechterkuit dwingt me tot 4 a 5 weken rust. 10 maart 2011: Een zware virale infectie legt me plat; nu reeds 3 dagen rust en "still counting". Lang geleden dat ik nog eens zo ziek was en het is nog niet helemaal voorbij. Morgen zal er dus zeker nog niet terug gelopen worden. Als ik alles bij elkaar tel kom ik amper aan vier weken training dit jaar. Na regen komt zonneschijn wordt er gezegd, we zullen dat maar geloven. De wedstrijd van morgen in Averbode wordt dus geschrapt en in de plaats daarvan gunnen we onszelf extra zondagsrust. Heel ons gezin is geteisterd geweest door ziekte. De kinderen, en Carine heeft het voor de tweede keer in één maand tijd stevig te pakken. Binnenkort komt de lente eraan en zachtere temperaturen....

Geen opmerkingen: