zondag, september 20, 2009

Duidelijkheid over marathondeelname deze week.

De komende dagen moet duidelijk worden of ik al dan niet nog zal starten in een najaarsmarathon. Na een tiental minuutjes gejogd te hebben afgelopen woensdag bleek de achillespeesontsteking nog niet genezen. Intussen heb ik mijn deelname aan de Eindhoven marathon noodgedwongen moeten annuleren. Vorige donderdag is er een tweede intensieve behandeling geweest bij de sportarts en sindsdien is de blessure spectaculair verbeterd. Na vandaag heb ik tien dagen niet gelopen. Als ik de komende week de training kan hervatten dan zal ik allicht starten in Etten Leur einde oktober. Met hartzeer ben ik vrijdag gaan kijken naar de jaarlijkse uurloop in Herentals. Emma van haar kant sloot de laatste zomermeeting af met twee persoonlijke werprecords, zowel bij het speerwerpen als bij het kogelstoten. Dit weekend is de koersfiets nog eens van stal gehaald en vandaag ben ik met fietsmaat Stefan naar Antwerpen geweest voor onze traditionele jaarlijkse tocht door het "Stad". Vanaf 10u deze morgen was Antwerpen centrum trouwens autovrij en dan is het een belevenis om eens van Noord naar Zuid te rijden met de tweewieler.

Geen opmerkingen: