zaterdag, januari 31, 2009

Maandoverzicht januari.

Na de halve van Egmond kon de voorbereiding op de Utrecht marathon echt van start gaan. Gelukkig bleef het griepvirus (voorlopig) uit de buurt, zodat ik mijn kilometers kon afwerken. Net geen 400 in de maand januari, een goede start dus van het nieuwe jaar, met vandaag een duurloop van 35km. Intussen zit ik al uit te kijken naar zachtere temperaturen, want ik begin de winter beu te worden. Het koud weer heeft maar een voordeel: het regent minder. Het blijft al iets langer licht en binnen een week of drie kunnen we al eens het bos intrekken 's avonds. Een verademing na al het asfaltwerk van de afgelopen weken. Ook wil ik via deze weg een goeie voorbereiding toewensen aan de vrouw van mijn blogmaatje, Lore, die zich gaat voorbereiden op de 100km van Torhout, en aan Frankie Leus die vandaag meer dan 53km aflegde in vier uur. Respect!

Geen opmerkingen: