maandag, januari 19, 2009

Griep gespaard ?

De afgelopen week was het bij ons thuis een echte ziekenboeg. Onze zonen Ilja en Brecht kregen respectievelijk de griep op dinsdag en woensdag. Donderdag was het de beurt aan Carine en vrijdag werd Emma ziek. Daardoor moest ze spijtig genoeg forfait geven voor het Vlaams kampioenschap indoor in Gent van gisteren. Omdat het dagje Gent reeds vooraf gepland was , schikte ik daarvoor ook de trainingen een beetje, met als gevolg dat de laatste dagen van vorige week vrij zwaar waren met veel kilometers. Omdat Emma niet naar Gent ging, had ik eigenlijk tijd om te starten in de veldloop van Herentals, maar dat risico heb ik niet genomen. De trainingsarbeid vooraf zou immers met er nog een wedstrijd bovenop weer de bekende druppel kunnen geweest zijn. In plaats daarvan heb ik me bekommerd om mijn zieke familieleden. Intussen is het maandagavond en daarstraks een training afgewerkt in een echte zondvloed. Ziek worden voel ik voorlopig nog niet, gaan ze me deze keer overslaan?

1 opmerking:

Anoniem zei

Dirk, 't is ier van hetzelfde. Arne en Jelle zijn ook al een paar dagen ziek thuis gebleven. De beestjes hebben Lore en mij voorlopig nog nie te pakken.