donderdag, september 04, 2008

Zwintriatlon deel2

Ook voor mij was het een succes. Tijdens mijn 5deelname heb ik mijn persoonlijke besttijd met 45" scherper gestelt. 45" lijkt niet veel maar door de zeer straffe wind moest ik veel tijd en kracht spenderen om nog een deftig fietstempo te kunnen onderhouden en ook heb ik een bocht gemist en zo de berm eens afgereden. Niettemin moest ik hier maar 3 minuten prijs geven aan mijn vorig fietsbesttijd van 2006. Het verschil werd in de overige onderdelen, zwemmen, wisselen en lopen gemaakt. Een degelijke zwembeurt, terug 30" af van mijn besttijd vorig jaar, eindelijk eens onder de 20', een snelle wissel zowel voor als na het fietsen en goed gelopen. In de eerste rond last gekregen van steken in de zij, maar dit ging over. Mijn beste looptijd op kwart kunnen neerzetten in 48'12" en vooral tussen de eerste 5km en 2de 5km was er maar een verschil van 24seconden. Zo goed als geen verval, goed gevoel voor de marathon volgende week. Eindtijd 2.30'05". Was er zo geen wind dan kon het zeker nog 5 minuten sneller. De clubcollega's waren ook heel goed bezig en streekgenoot Bart Desmet zette voor zijn eerste deelname een sterk nummer neer door in 2.31''49" te finishen. Dit weekend nu nog de MTB marathon Grand Raid Godefroy om me verder voor te bereiden op de "Hel van Kasterlee".

2 opmerkingen:

Anoniem zei

succes zondag

gr

nonkel lou

ps: regenvestje niet vergeten en oppassen voor de afdaling aan de Passerelle.......

Anoniem zei

Proficiat Johan