dinsdag, september 30, 2008

WTDT Mountainbiketoertocht op 12 Oktober!!

Bij deze wil ik de lezertjes er (nog) eens attent op maken dat onze VTT tocht naar jaarlijkse gewoonte doorgaat op de ochtend na de belangrijkste nacht voor triatleten (WK Ironman Hawaii). Er is keuze tussen 30-45-65km door vlaamse slijk en kerkwegeltjes. Het is al een tijdje geleden dat ik nog blogde en ik werd hiervoor al aangesproken. Dus bij deze dus een blogje. Eigenlijk was het op sportief vlak kalm de laatste 2weken. De dagen na de marathon enkel een beetje gezwommen. Vorige week nog eens clubgenoot Kurt gaan aanmoedigen in de duatlon van Tielt. En de MTB terug van stal om een paar dagen eens enkele keren het Bloso parkoer van Oudenaarde te gaan rijden. Plezant rijden, door de laatste regenloze dagen geen môre, slijk, proper fietske achter de rit, precies zoals ik het graag heb. Verder; zondag was het de laatste clubrit van het seizoen met de WTC Oeselgem. Met een 40-tal dapperen trotseerden we de koude mistige zondagmorgen, om daarna het seizoenseinde te vieren in het clublokaal. "Gelukkig" dat Lore ook had meegereden of ik was niet op tijd op mijn werk geraakt. Binnen een paar weken lopen Lore en ik nog de halve marathon van Amsterdam, terwijl Kurt en Valerie de volledige doen. Intussen word Lore vanaf volgend seizoen ook lid van de Waregemse Triatlonclub WTDT en hebben we dus ons 3de triatlete in de club.

Geen opmerkingen: