zondag, oktober 07, 2007

Zaterdagmorgen, 8 uur

Vanwege weinig tijd dit weekend, stond er een vroege ochtendloop op het programma op zaterdag.Vrijdagavond had ik nog een pittige training afgewerkt aan marathontempo, en dus werd het een rustige ochtendloop op zaterdag. De kasteeldreef lag er mooi bij. De zon kwam als een rode bol net boven de bomen uit, en kleurde de reeds gevallen herfstbladeren tot mooi bladgoud. Het Vorselaarse kasteel schitterde in al zijn pracht door de eerste zonnestralen. De vogels begroetten opgewekt deze vroege loper. Rustig werkte ik mijn kilometers verder af , de eenvoudigste dingen van het leven zijn heel dikwijls de mooiste.

1 opmerking:

Esther zei

Dag Dirk,

Bedankt voor je berichtje in mijn gastenboek!
Ik ben vanavond nog gaan joggen en ja... ik merk dat het steeds beter en beter gaat, dus ik ga zeker blijven volhouden!!
Knappe site trouwens en dan vooral je blogs!! Je hebt inderdaad een hoop schrijverstalent, chapeau!!!
Hopelijk tot binnenkort op een optreden ofzo...
Groetjes, Esther