zondag, oktober 28, 2007

Geslaagde test met spikes.

Geen cross der jongeren(Westerlo) dit weekend voor ondergetekende, enkel om nog eens een stevige trainingsweek af te werken met het oog op komende weken.Vandaag de kers op de trainingstaart gezet met een rustige duurloop van bijna 2 uur deze ochtend op nuchtere maag(ttz.een halve liter sportdrank).In totaal kwam ik daarmee deze week weer uit boven de 80km.
Het veldloopseizoen staat voor de deur, en vorig jaar nam ik daarin een schitterende start het eerste weekend van november met een mooie cross in Bonheiden. Lopen op spikes houdt voor mij wel een risico in(na Bonheiden was ik drie weken op de sukkel met de achillespees) en daarom heb ik gisterenochtend een test gedaan met een stevige steunzool in diezelfde spikes. Na een pittige tempotraining van ongeveer 5km geen last gehad van gewrichten of pezen, dus dat komt wel in orde. Fingers crossed dat het ook zo vlot mag verlopen de komende weken in het veld.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zal duimen voor jou! :-)

Anoniem zei

Dus dan heb je geen uitvluchten als ik je zondag zou kloppen.
Met de nadruk op zou.