dinsdag, augustus 28, 2007

Nieuwe start ?

Na twee weken geen meter gelopen te hebben, voel ik eindelijk niks meer van pijn of stijfheid in de rechterkuit. De behandelingen bij de kiné en de trilplaat hebben deugd gedaan. Overmorgen ga ik proberen om een 20-tal minuutjes te joggen. Intussen heb ik de avonden en de weekends gevuld met zoveel mogelijk te fietsen. Afgelopen zaterdag heeft een tocht door het Hageland echt deugd gedaan, en kon ik me nog eens uitleven op de mooie hellingen. Nu zaterdag staat er nog een fietstocht op het programma in de Vlaamse Ardennen. Intussen is ook het wk atletiek in Osaka volop bezig en heb ik al enorm genoten van de prestaties van de Belgen, Kim en Veerle deden het uitstekend, streek- en clubgenoot Kristof Beyens, heeft zich vandaag geplaatst voor de halve finale van de 200m en de O.S. in Peking van volgend jaar ! Super, ik hoop dat we in Japan de komende dagen nog wat (Belgisch) vuurwerk krijgen. Tot slot wil ik onze Westvlaamse vrienden Lore en Valerie nog proficiat wensen met het beëindigen van hun eerste triatlon in Knokke. Een knappe prestatie !

1 opmerking:

Anoniem zei

Al heb je je energie niet kunnen uiten in het lopen, toch heb je kunnen fietsen. Dat is al een goed teken.
Bedankt (ivm onze 1/8 3athlon)!