maandag, augustus 13, 2007

Na al die jaren nog niet geleerd.

Overdaad schaadt, een spreekwoord dat ik dikwijls vergeet. Vandaag de kuitblessure laten onderzoeken bij de sportarts. Het verdict wist ik al , minstens één week out. Op zich niet erg, ware het niet dat ik mijn zinnen heb gezet op een marathon in oktober. Waarschijnlijk heb ik de zaak geforceerd door twee dagen na een inspannende sporttest de 2 uur van Herentals gedeeltelijk als koers te lopen. Doordat ik dan vorige week in het marathonschema ben gestapt, heeft de kuitspier niet genoeg de tijd gehad om het melkzuur af te drijven, met de verkramping als het bekende gevolg. Dan maar terug naar de kinestiste, en een weekje de koersfiets van stal halen. Hopelijk blijft de zon een beetje schijnen.......

1 opmerking:

Anoniem zei

Overdaad schaad? Rustig aan doen!