zaterdag, juni 23, 2007

Volgende week in eigen dorp

Einde volgende week staat de jaarlijkse Kardinaalsjogging op het programma. Dit jaar kijk ik er niet speciaal naar uit. Dat heeft uiteraard alles te maken met het dipje van de afgelopen weken. De kuit is nog niet helemaal in orde, maar ik kon deze week toch al enkele keren diep gaan op training. Dat gaf me wel een goed gevoel. Vooral na de training en 's ochtends is de stijfheid in de kuit goed voelbaar. Daarbovenop heb ik de indruk dat het nieuwe ijzersupplement dat ik reeds een maand aan het nemen ben wel helpt, maar zeker geen spectaculaire vooruitgang met zich mee brengt. Met andere woorden: soms ben ik heel moe, misschien kan dit ook te maken hebben met de tijd van het jaar. Doordat de dagen lang zijn, is het moeilijker op op tijd te gaan slapen, en dat doet zich wel gevoelen. In ieder geval maken we er het beste van in Vorselaar, welke afstand ik loop, zal ik de dag zelf beslissen.

Geen opmerkingen: