vrijdag, juni 08, 2007

Kuitblessure valt mee

Na een bezoekje aan de sportarts vanavond is gebleken dat er in mijn linkerkuit een contractuur zit(verkramping).Deze week heb ik twee keer gelopen (waarvan gisteren 25' )maar telkens met een zeer stijf gevoel in de kuit. Een weekje rust en massage zouden voldoende moeten zijn.Hierdoor laat ik wel "Herentals-Tielen" van 17 juni aan mij voorbijgaan(risico is te groot om te hervallen) en waarschijnlijk ook het Belgisch kampioenschap 10000m van begin juli(te weinig training). Ik hoop eind van deze maand wel te starten in de Kardinaalsjogging in eigen gemeente. Als alternatieve training mag ik wel fietsen op een klein verzet. Ik denk dat ik de verkramping heb opgelopen na een doorgedreven fietstraining vorige week , terwijl mijn spieren daar nog niet aan gewend waren, wegens te weinig fietskilometers. Dus de komende dagen zal ik het kalmer aan moeten doen op de fiets, de looptraining hoop ik te hervatten ergens de tweede helft van volgende week.

Geen opmerkingen: