zondag, maart 18, 2007

Flinke verkoudheid strooit roet in het eten

Ik ben al enkele dagen de (minder) gelukkige bezitter van een virale infectie. Al bij al valt het nog mee , toch doet het de ongerustheid toenemen . Net nu de zwaarste weken bezig zijn in de opbouw naar de marathon toe, kan ik dit zeker missen. In ieder geval zijn de benen nog goed. De afgelopen week was een topweek (bijna 9 uur gelopen) en het ging op training goed tot zeer goed. Gisteren nog een stevige tempoloop gedaan (met trainingsmakker Koen Willemsen) en vandaag de bossen in voor de langste duurloop van 3 uur. De maartse bui die ik er bovenop kreeg (met veel hagel!) nam ik er dan maar bij. Gelukkig is het zondag , en had ik de mogelijkheid om deze namiddag uit te rusten.Hopelijk wordt mijn verkoudheid niet erger.

1 opmerking:

Anoniem zei

Je zag er nochtans goed uit woensdag op Nokere koers :-)