vrijdag, maart 23, 2007

Collega's marathonlopers op Nokere Koerse

Afgelopen woensdag was ik te gast op Nokere Koerse , met de start in Oudenaarde en finish boven op Nokere berg.Ik had me goed gewapend tegen de koude , met extra kledij . Op de markt in Oudenaarde kwam ik Lore tegen (medemarathonloopster in Londen en Parijs) samen met haar vriendin Valerie. We konden keuvelen over sport en de komende marathon in Rotterdam , waar zij en echtgenoot Johan ook van de partij zullen zijn. Ook hun voorbereiding loopt op wieltjes. De twee dames zijn bovendien uitgeloot om mee de doen aan de grootste halve marathon van Engeland , meer bepaald de "Great North Run" in Newcastle eind september van dit jaar. Nokere Koerse werd uiteindelijk gewonnen door Leon Van Bon. Na een grote file net voor Antwerpen raakte ik dan toch nog in Vorselaar , en kon omstreeks 20u onder een prachtige maar koude sterrenhemel aan de avondtraining beginnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ter info: ik ga mee naar Newcastle maar loop er niet. Ik zie het neit zitten om 300£ sponsering te zoeken om te kunnen mee lopen. Misschien volgend jaar.