dinsdag, maart 27, 2007

Een tussendoortje ....

Eens een berichtje dat niet over sport gaat ... De meeste mensen die me kennen weten dat mijn andere grote hobby muziek is. Zo was ik in mijn jeugd (dat is al eventjes geleden) een grote "Police" fan. Wil het toch wel zijn dat deze groep dit jaar een reunie tournee doet , en ook in oktober naar Antwerpen komt. Ik keek er al naar uit , tot ik de prijs van de tickets zag... dat was me toch iets teveel. Dan maar wachten tot mijn grote liefde , U2 , inderdaad Bono en co terug in deze regio komen. Daar mogen we zeker van zijn dat we waar voor ons geld krijgen..... Die groep zag ik ook in mijn jonge jaren voor de eerste keer live , op de onvergetelijke editie van 1983 in Werchter , en daarna volgden er nog tal van concerten waar ik de vier Ierse gasten mocht terugzien.

Geen opmerkingen: