zondag, maart 14, 2010

Beestje houdt me weg uit Oudenbosch.

Sinds donderdag voel ik me vooral belabberd en moe. Gisteren stak daarbij nog eens hevige keelpijn op en vandaag weet ik het wel. Een virusaanval is mijn deel , koorts is er gelukkig (nog)niet bij. De geplande 10km wedstrijd in het Nederlandse Oudenbosch van vandaag heb ik gisterenavond afgeblazen om erger te voorkomen. Deze middag toch maar de loopschoenen aangebonden om te kijken hoe het met de benen gesteld was. De eerste 7km ging het nog , daarna zakte het tempo ineen als een pudding. Slap gevoel over gans het lichaam, goeie beslissing dus om niet te koersen vandaag. Hopelijk volgt de recuperatie snel , alhoewel het grieperige gevoel nog lang niet weg is.

1 opmerking:

Valerie zei

l rusten en je goed verzorgen (al dan niet door je vrouwtje) :-)