donderdag, oktober 09, 2008

Back in runningbusiness.

75 losloopkilometers in 9 weken tijd, en vier weken zonder één loopmeter.... Tel daarbij vier stevige fietstochten en dat is de basisconditie waarmee ik deze week terug gestart ben. Het spierscheurtje is eindelijk genezen. Gisteren bij schitterend loopweer (14° en windstil) na 2 maanden nog eens een vlot duurloopje van 13km/u gedaan. Vandaag betaalde ik de tol, want alle beenspieren deden pijn tijdens mijn looptochtje deze avond. Tja, voor de eerste keer in enkele maanden twee dagen na elkaar gaan lopen, dat is terug even wennen. Ik hoop volgende maand toch te kunnen starten in de halve marathon van Herentals op 11 november. Dat is nog enkele weken te gaan. Via deze weg wens ik alle marathonlopers die ik ken in Eindhoven,Amsterdam, Echternach en Etten Leur maar één ding toe: Ideaal loopweer, zoals ik gisterenavond mocht meemaken. We zijn eindelijk terug in runningbusiness!

Geen opmerkingen: