zondag, september 04, 2005

Minder goeie wedstrijd in Beveren .

Zaterdagavond 3 september en veel volk op de avondmeeting in Beveren . Na lang wachten (2 reeksen 10000m) , kon ik dan eindelijk van start gaan in mijn eerste 10000 van dit seizoen . Betrachting was ergens rond de 36'40" te lopen . Horloge ingesteld als tempocontrole werd de wedstrijd (2de reeks) op gang geschoten rond 22u15. Al snel was er een afscheiding van een achttal atleten (waaronder collega Paul Denolf) , die ik wijselijk liet gaan . Tot aan km 5 (doortocht in 18'24") verliep alles naar wens , alhoewel ik wel voelde dat de snee er toen al af was. De (te hoge) temperatuur en de onvoorspelbare wind maakten er een harde wedstrijd van . De tube was totaal leeg aan de 7de km , en ik verloor per ronde seconde na seconde . De benen voelden zeer slecht aan , en na een iets snellere laatste ronde werd ik afgeklokt op 37'41". Na de eerste ontgoocheling , volgde later toch een zekere tevredenheid , daar ik vernam dat bijna niemand een goeie tijd had gerealiseerd . Allicht was ik toch niet genoeg gerecupereerd van Grijsloke en de daaropvolgende behoorlijke zware trainingsweek .....

Geen opmerkingen: