maandag, januari 24, 2011

2011, het jaar van het konijn!?!

Na lang wachten nog eens een verslag. De laatste weken is er veel positiefs gebeurd prive, op sportief vlak is het jaar in mineur begonnen. In volle voorbereiding op de marathon van Rome verzwikte ik mijn enkel tijdens een duurloop in de sneeuw, waardoor ik pas vorige week ten volle de trainingen kon hervatten. Met nog minder dan 9weken te gaan voor de marathon is dit krap. 2010 was een heel goed jaar, enkele PR's verbeterd. Vooral de marathon van Berlijn en de halve triatlon van Gerardmer waren sportieve hoogtepunten. Prive leerde ik mijn huidige vriendin kennen, die ook door de sportmicrobe gebeten is. 2011 is volgens de chinese dierenriem het jaar van het konijn? What's in a name? Het konijn staat voor voorzichtig en gevoelsmatig. Naar blessurepreventie een hint misschien, ik zou het niet weten. De plannen voor dit jaar zijn gedeeltelijk gemaakt. In het voorjaar eerst de Rome marathon, daarna volgen nog de city triatlon brugge, de zwintriatlon en de halve Ironman van zwitserland. Er staat dit jaar in het late voorjaar een MTB vakantie in Spanje op het programma en in het najaar hoogstwaarschijnlijk een najaarsmarathon samen met blogcollega Dirk. Verder nog enkele recreatieve loopwedstrijden. Gisteren was de leffeloop in Markegem goed om mijn frigo terug van voldoende gerstenat te voorzien. Volgende maand de duo duatlon in Knokke en de 20Km van Kortemark. Volgt daarna nog de 10mijl op de 5kerkenloop van Wortegem die door vrienden Gino en Isabelle wordt meegeorganiseerd. Kortom het beloofd terug een boeiend en sportief jaar te worden.

1 opmerking:

Eva Matton zei

Hey Johantje,

Lees ik het écht goed, een nieuwe vriendin? Super!!!!!!!
Voor jullie een fantastisch jaar toegewenst op alle vlak!
Als ge nog eens in Oeselgem zijt, altijd welkom hé?
Groetjes
Sam en Eva + Zoé (laatst genoemde wordt groot)