zaterdag, december 19, 2009

Kaap van 3000km gerond.

Als alternatief voor de natuurloop in Lier ging ik vanochtend op pad voor een vlot duurloopje van 20km. De Vorselaarse strooidiensten hebben goed werk geleverd, want de fietspaden waren zeer goed beloopbaar, daar kunnen de omliggende gemeenten nog wat van leren. Via de Heirbaan ging het richting Wechelderzande en daar gooide ik de remmen los. Resultaat: 20km net onder de 1u30'. Niet slecht om 9u30 's morgens en bij een temperatuur van -8°C. Goed induffelen was wel de boodschap, na de training bleek mijn muts helemaal bevroren. Onderweg haalde ik dan toch één doel dit jaar: de kaap van de 3000 loopkilometers, dat was alweer 5 jaar geleden. Door allerhande blessures de laatste jaren raakte ik niet verder dan 2800km op 365 dagen. Het jaar is nog niet ten einde, daar kunnen dus nog wat kilometers bij.

Geen opmerkingen: