zondag, september 23, 2007

Mooi tweede met Kasteellopers ploeg op estaffete marathon in Beerzel.

Met ploegmakker Maarten Van Der Donck voor de start,
en afzien in de laatste meters.

Na een spannende wedstrijd werd onze ingeschreven Kasteellopers ploeg 2de op de estaffetemarathon van Beerzel. Het team bestond uit Paul Denolf, Jo Van Den Brande, Maarten Van Der Donck, Stijn en Roel Jacobs, en mezelf. Elke loper diende 1 ronde van 7km af te haspelen. Ik mocht omstreeks 14u de spits afbijten, en kwam rond de 13de plaats door, zo kon ik het "lint" doorgeven aan Paul Denolf, die aan een mooie inhaalrace begon. Jo Van Den Brande hield als derde loper van onze ploeg mooi stand, en de drie snelste atleten hielden we tot laatst.Maarten, Stijn en Roel vochten zich mooi naar een tweede plaats, een schitterend resultaat. Aangezien ik lang op de sukkel ben geweest (blessure en ziekte) is dit een opsteker. Over mijn eigen koers ben ik matig tevreden. Na een zeer snelle start (3km in 10'15") kreeg ik een terugval in de tweede helft van de wedstrijd. Hier verloor ik enkele plaatsen, doch het verschil bleef beperkt. Uiteindelijk finishte ik in 26', met "slechts" twee weken rustige duurlooptraining in de benen , een resultaat waar ik zeer tevreden mee was. Er namen in totaal vier Kasteellopers ploegen deel. De volledige fotoreeks en de officiële uitslagen kan je vinden op www.kasteellopers.be , en de site van de marathon zelf www.marathonvanbeerzel.be

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Proficiat aan alle kasteellopers! Zo zie je maar Dirk dat rusten toch goed is als je geblesseerd bent. Aheum ... kijk maar naar mij??!!???

Anoniem zei

We zijn goed aangekomen, hier in Newcastle. De zon schijnt hier en het is zo'n 14 graden, ideaal loopweertje :-) De organisatie is hier super, men leeft hier naar de wedstrijd toe. Groetjes uw twee vriendinnen