zondag, juli 29, 2007

Eerste echte duurloop in 2 maanden

Vandaag in de Belgische regen bijna 90 minuten gelopen. Dit was geleden van de 20km door Brussel dat ik deze afstand nog eens gelopen heb.Het ging vrij vlot. De fietsbekilimmingen en de stevige dagtochten in Italië hebben ervoor gezorgd dat de conditie vrij goed is. Intussen is het één week geleden dat ik mijn onfortuinlijke val maakte in de afdaling van de Stelvio. De eerste dagen heb ik wel wat last gehad van enkele gekneusde ribben. Intussen voelt het al veel beter aan , maar het is nog niet helemaal genezen. Lopen is in ieder geval geen probleem, de duurloop van vandaag was een goeie test.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heb vandaag ook gelopen in het Belgisch regenweertje. Ik heb 10.5km gelopen. Het ging ook vrij vlot. Het was van mij sedert dinsdag dat ik nog gelopen had. Mijn lichaam protesteerde ivm sporten. Mijn lichaam was niet goed, een beetje teveel misschien de laatste tijd?