zaterdag, augustus 05, 2006

Achillespees gooit roet in het eten

Na de vakantie in Frankrijk ben ik een week geleden ,met het oog op de marathon van Amsterdam,terug de loopkilometers gaan verhogen.Met alle gevolgen vandien:de linkerachillespees is beginnen opspelen en het is niet verbeterd.Vandaag stond de eerste lange duurloop op het programma ,en wat ik gevreesd had is ook uitgekomen;na de laatste training van donderdag (in de stromende regen) voelde ik al wat pijn , en vandaag ging het echt niet.Geen lange duurloop dus ,en nu maandag een bezoekje bij de dokter gepland.De marathon kan ik best laten voor wat hij is , want over een kleine 10 weken staat die reeds op de kalender.Waar ik de ontsteking heb opgelopen? Geen idee. Is het van het klimwerk met de fiets vorige week,of ben ik er tijdens het lopen iets te hard ingevlogen? Tijd brengt raad...

Geen opmerkingen: