zaterdag, juni 17, 2006

Tussendoortje in Laakdal

Bij een warme 28° stond vandaag "Rapper dan rap" in Laakdal op het programma. Een loopwedstrijd georganiseerd door Ac.Looise.Op een biljartvlak snel parcours kon er gekozen worden tussen 4 , 8 of 12km.Aangezien ik eergisteren nog 85km had gefietst aan meer dan 30km/u startte ik voor de middelste afstand , de 8,47km om precies te zijn.Met deze hitte leek het verstandig om niet te snel te vertrekken , desondanks werden de eerste 2km afgelegd in 7'10".Tijdens de wedstrijd is er wel geen enkele loper me voorbijgelopen ,wat dus toch het resultaat was van een rustige start.Weinig schaduw op het parcours en daarom deed de bevoorrading extra deugd.In de laatste 2km kon ik mijn opgebouwde voorsprong op het groepje waaruit ik was weggelopen behouden en finishte in een tijd van 32'10".Niet schitterend ,maar wegens de warmte en de weinige loopkilometers toch een mooie eindtijd.Resultaat :een 10de plaats op 76 aangekomen lopers.Intussen gaat de fietsvoorbereiding op de Mont Ventoux volop verder,volgende loopwedstrijd is gepland over een 3 weken. Wel wil ik dit weekend alle "Ventoux"klimmers veel succes wensen !

Geen opmerkingen: