donderdag, september 29, 2011

Leie Marathon 2011


Na het debacle vorige week rond de loopgraven van het Yperse Salient, stond ik zondag aan de start van mijn 2de marathon dit jaar en de 11de reeds totaal. Vorige week hadden de laatste km's signalen gegeven dat de knie toch nog niet optimaal functioneerde. Toch het risico genomen om te starten om de volgende redenen. Organisator Timon is een oud-collega en tevens triatleet, het parcour is eigenlijk mijn fietstrainingsparcour en een stuk ervan mijn loopparcour, ken ik dus op mijn duim en tevens loop ik slechts enkele honderd meter van mijn deur. Met een 350-tal deelnemers is dit een kleinschalige marathon maar zeer goed georganiseerd. Clubgenoten Bart en Joost die er zijn 114de marathon startte waren ook van de partij! De start aan het kasteel van Ooidonk bij Deinze, daarna een 8-tal km langs landelijke wegen en dan tot het einde langs de Leie tot in Wevelgem naar analogie met de wielerwedstrijd Gent-Wevelgem die sinds jaren ook in Deinze van start gaat. Een goede tijd was geen ambitie, enkel uitlopen. Te weinig loopkm's door voorgaande blessuretjes. Na 8km kon Sabien met als begeleider meevolgen, ik voelde al dat het moeilijk ging worden. Terug een licht zeurend gevoel onder de knieschijf. Halverwege was het zeurende al veranderd in een stekende pijn en na 25km kon ik geen normale loopstijl meer aanhouden. Op 30km aan de markt van Harelbeke dan maar de handdoek in de ring gegooid. Zo verder lopen zou mijn komende seizoen hypothekeren. Er komen nog marathons. Bart haalde de finish in 3u36, vorige week had hij pech in de triatlon na een derailleurbreuk, nu was het mijn beurt. Gelukkig dat de zon van de partij was! En nu herstellen voor volgend jaar!

2 opmerkingen:

gaellenvalladolid zei

Mens Black Titanium Wedding Band - Tito Designs
Mens Black Titanium Wedding titanium necklace mens Band, Tito Designs. Find the best wedding titanium machining chapels in the titanium paint color country with mens black ford fusion titanium titanium titanium granite wedding bands.

Unknown zei

r531a4mslkv012 sex chair,cheap sex toys,penis pumps,male sexy toys,Wand Massagers,vibrating dildos,cheap sex toys,Rabbit Vibrators,vibrators q826x8jhkoz253